Muziek

“Ohne Musik wäre das Leben ein Irrtum” (Friedrich Nietzsche)

Muziek ligt aan de basis van Harmensz. Er zijn veel parallellen te trekken tussen muziek en marketing. Een goede marketingstrategie wordt zorgvuldig gecomponeerd, elk instrument versterkt elkaar, er wordt geen noot te veel gespeeld, het bevat een logica waar op gezette tijden van geweken wordt, om de ontvanger te verrassen, om op te vallen tussen de overweldigende kakafonie van alledag. En een goede uitvoering van een plan heeft natuurlijk alles te maken met een geloofwaardige gepassioneerde spel en een meeslepend arrangement.

Maar Harmensz. gaat verder. Of liever: verder terug. Naar de basis dus. Niet alleen de filosofie achter de muziek wordt gehanteerd, maar de muziek zelf moet ook gemaakt worden. Harmensz. doet dit in opdracht voor games, commercials, performances, bands en los/vaste projecten. Muziek, het ultieme communicatiemiddel, ook voor onderwerpen die niet in woorden zijn uit te drukken. De cirkel is rond.

Meer weten hierover? Ook gewoon even bellen of mailen.